Sunday, February 14, 2010

PERHIMPUNAN DAN PERJUMPAAN GEN 1 - 7 KPU NEGERI PERAK BERJAYA


14 Februari 2010 (Ahad) - Satu perjumpaan dan pertemuan seluruh GEN 1 hingga GEN 7 KPU Negeri Perak telah diadakan pada satu kursus bertempat di Hotel Seri Malaysia Ipoh. Kursus GEN anjuran KPU ini telah berjaya menghimpunkan seramai 100 orang GEN seluruh Perak.

Program sepanjang separuh hari tersebut telah bermula dengan taklimat dan pembentangan Modul `Peranan Pemimpin dan Langkah Kejayaan' yang telah disampaikan oleh PJS Mohd Zahir Bin Ghazali. Seterusnya para peserta berpeluang bersama PJS Mohd Aseri Bin Hanapiah yang telah membentangkan modul `Mendasari Pelan Pemasaran HPA'.

Pada sesi petang pula para pemimpin dilihat amat teruja dengan penyampaian ceramah `Ke Arah Melahirkan Pemimpin MLM HPA Yang Berwibawa' yang telah disampaikan oleh Pengurus Besar Al Wahida Marketing, En Mohd Faisol Bin Abd Rahman. Seterusnya pada penghujung program, para pemimpin yang hadir tidak kering gusi dengan pembentangan yang cukup menarik yang disampaikan oleh PJS Sabri Bin Ahmad yang membicarakan tajuk `Ushawan Herbalis Cemerlang'.

KPU turut mensasarkan kelahiran seramai mungkin PJS baru yang akan menjadi tonggak utama untuk terus membangunkan HPA di negeri Perak dengan program-program kepimpinan yang diadakan secara bersiri ini.




No comments:

Post a Comment