Sunday, January 17, 2010

PRA PBC KALI PERTAMA DI TAIPING

Pada 17 Januari 2010 (Ahad) telah diadakan PRA PBC yang pertama kalinya diadakan di Taiping. Program tersebut telah diadakan di Dewan Al Wahida, HPA Cawangan Taiping. Seramai 30 orang telah menyertainya yang terdiri daripada ahli dan bukan ahli.

Kutipan yang dibuat hanya RM 2.00 sahaja seorang untuk makan ringan dan minuman kopi radix mai secawan. Para penceramah yang telah hadir untuk menyampaikan slot ialah PJS Zainuddin Abdul (Pengenalan Syarikat dan Plan), bersama isteri beliau, PJ Nailulmuna Abdul Aziz (Perawatan dan Produk) dan Ustazah Fazilah Bt Yahya (Halal Haram) merupakan muka baru yang mempunyai bakat dan gaya tersendiri serta penyampaiannya yang jitu dalam bab halal dan haram telah menarik minat para peserta.

Gabungan 3 orang penceramah ini yang telah menyampaikan ceramah masing - masing telah menarik minat para peserta yang belum menyertai PBC untuk mendaftar pada PBC akan datang. Pemimpin - pemimpin KPPU yang turut hadir ialah PJ Mohd. Yusfee Yusof, PJ Mohd. Irwan Azahari Tahir, PJ Mohd. Affendy Ismail dan PJ Hindon Abdul Aziz. Kehadiran pemimpin - peminpin GEN 7 dari Taiping dan Sungai Petani juga telah memberi semangat kepada para peserta. PRA PBC Taiping akan diadakan setiap bulan, Insya Allah.

PJS ZAINUDDIN BIN ABDUL

PJ NAILULMUNA BT ABDUL AZIZ

USTAZAH FAZILAH BT YAHYA

PARA PESERTA YANG HADIR

No comments:

Post a Comment