Tuesday, January 12, 2010

KELAS MINGGUAN HPA TAIPING (11.1.2010)

PJS ZAINUDDIN ABDUL SEDANG MENYAMPAIKAN CERAMAH MOTIVASI

Kelas Mingguan HPA Taiping pada kali ini telah dihadiri oleh sepasang suami isteri yang ke mana sahaja bersama - sama. Mereka juga adalah warga pendidik dan penceramah yang hebat. Tidak lain dan tidak bukan iaitu PJS Zainuddin Bin Abdul bersama isteri beliau PJ Nailulmuna yang pakar dalam bidang perawatan.

Kehadiran Kelas Mingguan pada kali ini juga agak ramai daripada perjumpaan yang sebelumnya. Program dimulakan dengan ucapan daripada pengerusi majlis iaitu PJ Mohd. Yusfee Yusof yang telah menerangkan mengenai program - program yang telah berjalan dan yang akan datang, terutamanya Kursus PBC Taiping yang akan diadakan pada 23 dan 24 Januari 2010 ini.

PJS Zainuddin telah menyampaikan ceramah motivasi bagaimana teknik untuk berjaya dalam HPA, manakala PJ Nailulmuna pula telah menyampaikan ceramah mengenai perawatan. Kelas Mingguan berakhir pada jam 11.30 malam.

PJS ZAINUDDIN BERSAMA ISTERI BELIAU, PJ NAILULMUNA, KE MANA SAHAJA BERDUA

PARA HADIRIN KELAS MINGGUAN TAIPING

PEMIMPIN - PEMIMPIN HEBAT KPPU, PJE IRWAN, PJ AFFENDY DAN PJ SHAHRIL YANG TELAH BERHIJRAH KE SABAH (KUDAT) UNTUK MENGGEMPUR HPA DI SANA

PENGERUSI KPPU BERGAMBAR BERSAMA PJS ZAINUDDIN

No comments:

Post a Comment