Monday, January 25, 2010

KELAS MINGGUAN HPA TAIPING DAN PERJUMPAAN GEN KOMUNITI TAIPING & KUALA KANGSAR

25 Januari 2010 (Isnin) - Kelas Mingguan HPA Taiping kali ini telah dihadiri oleh seorang pemimpin KPU dari Pulau Pinang yang mempunyai semangat yang tinggi dan berhati waja memperjuangkan produk halal. Beliau adalah PJ Wan Haselina Bt. Mohd. Shagoff atau lebih dikenali dengan Kak Wan.

Kelas Mingguan telah dimulai dengan dipengerusikan oleh seorang muka baru dari GEN7 iaitu Abdul Rashid Bin Abdullah. PJE Mohd. Irwan Azahari Tahir sebagai penceramah pertama telah memberi ceramah mengenai Pengenalan Syarikat dan juga Plan Pemasaran HPA.

Selepas itu, Kak Wan pula menyampaikan ceramah mengenai produk baru yang selama ini ditunggu - tunggu kemunculannya oleh ahli - ahli HPA iaitu PENAPIS AIR DEW yang mempunyai 10.3 PH. Harganya pula amat murah jika dibandingkan dengan jenama - jenama lain iaitu hanya RM 750.00 sahaja.

Selepas Kelas Mingguan, satu perjumpaan telah diadakan untuk semua GEN Komuniti Taiping dan Kuala Kangsar untuk membincangkan peranan dan tugas ahli - ahli Komuniti dalam PBC dan Kelas Mingguan. Perjumpaan ini telah dipengerusikan oleh PJ Mohd. Yusfee Yusof selaku Pengerusi KPPU dan Kelab Komuniti KPU Taiping. Perjumpaan telah tamat pada jam 12.00 tengah malam.

PJ WAN HASELINA BT MOHD. SHAGOFF SEDANG MENYAMPAIKAN CERAMAH PRODUK PENAPIS AIR DEW

PJE USTAZ IRWAN SEDANG MENYAMPAIKAN CERAMAH DENGAN PENUH BERSEMANGAT

PARA HADIRIN YANG HADIR

PJ WAN HASELINA DATANG BERSAMA SUAMI DAN ANAKNYA

PENGERUSI MAJLIS MUKA BARU DARI GEN7 DENGAN GAYA TERSENDIRI

DEWAN AL WAHIDA HPA CAWANGAN TAIPING AGAK PENUH DENGAN AHLI YANG HADIR

PENERIMA HADIAH CABUTAN BERTUAH MNGGUAN

EN. SHAMSUDDIN BIN KIYOH

No comments:

Post a Comment