Friday, January 22, 2010

PBC TAIPING 23 & 24 JANUARI 2010

PBC Taiping kali ini hanya dapat menghimpunkan seramai 24 orang peserta sahaja. Tempat kursus masih lagi di Hotel Seri Malaysia Taiping. Walaupun peserta tidak ramai, namun perkara ini sedikit pun tidak melemahkan semangat para pemimpin KPU untuk menggempur HPA di kawasan Taiping habis - habisan hingga ke akar umbi.

Inilah semangat perjuangan yang perlu ada kepada setiap pemimpin, terutamanya dalam Perjuangan HPA ini yang mengajak masyarakat menggunakan produk muslim yang halal lagi baik dan mengajak manusia kembali kepada Allah yang Maha Esa. Inilah wadah perjuangan HPA selama ini. Jika pemimpin kuat, maka kuatlah masyarakat dan jika pemimpin lemah, maka lemahlah masyarakat.

Di antara pemimpin - pemimpin KPU yang hadir pada kali ini adalah PJS Mohd. Zamri Bakar (Pengenalan Syarikat), PJS Ismail Othman (Plan Pemasaran), PJS Mohd. Nadzri Ahmad (Produk Pilihan), PJ Saliza Zainol (Halal Haram), PJS Asnah Mustafa (6M), PJS Sabri Ahmad (Diagnos Saraf Tangan), PJ Harryzan (Secerah Mentari), PJS Noormah Zainol (Urusetia), PJ Aziah (Urusetia), PJ Mohd. Yusfee Yusof (Pengerusi Majlis), PJ Mohd. Affendy Ismail (Pengerusi Majlis) dan para Fasilitator seperti PJE Mohd. Irwan Azahari Tahir, PJ Hindun Abdul Aziz, PJ Sazali Salihuddin dan ramai lagi.


No comments:

Post a Comment