Saturday, July 11, 2009

PEMIMPIN - PEMIMPIN HEBAT MENGGEMPUR PBC TAIPING

PARA PENGGEMPUR PBC TAIPING

Bermula 11 hingga 12 Julai 2009, telah berlangsungnya PBC Taiping di Hotel Seri Malaysia Taiping, Perak. Seramai 58 orang peserta telah hadir ke PBC Taiping pada kali ini. Pada bulan lepas, PBC Taiping tidak dapat diadakan pada tarikh yang telah dirancang kerana ramai daripada pemimpin - pemimpin HPA telah pergi menunaikan umrah ke Mekah.

Pada bulan ini, PBC Taiping diteruskan sepertimana yang dirancang dan mendapat sambutan yang amat menggalakkan. Ini juga adalah kerana slot - slot PBC pada kali ini diisi dengan pemimpin - pemimpin yang hebat dari KPU seperti PJS Ustaz Mohd. Zamri Bakar ( Pengenalan Syarikat ), PJS Tuan Haji Ismail Othman ( Plan Pemasaran ), PJS Ustazah Siham Hashim ( Saraf Tapak Tangan ), PJS Syed Ageel Syed Mahayadin ( 6M ), PJ Ustazah Saliza Zainol ( Produk Halal ) dan PJS Tuan Haji Mohd. Nadzri Ahmad ( Produk Pilihan Radix ).

Turut membantu dalam PBC Taiping kali ini ialah PJS Asnah Mustafa, PJS Meor Johaidi Hamid ( Bersama Pemimpin ), PJS Suhaiza dan PJ Aasim ( Malam Bintang - bintang ), PJ Mohd. Yusfee Yusof dan PJ Mohd. Affendy Ismail ( MC ) dan ramai lagi.

GAMBAR SLAID PBC TAIPING JULAI 2009 BAH. 1

GAMBAR SLAID PBC TAIPING JULAI 2009 BAH. 2


No comments:

Post a Comment