Monday, March 30, 2009

MEETING MINGGUAN HPA TAIPING ( 30 MAC 2009 )

Pada hari ini bertarikh 30 Mac 2009, Meeting Mingguan HPA Taiping telah dihadiri oleh PJS Pn Hjh Syarifah Bt Sulaiman bersama suaminya PJS Subri Bin Murad dan anak keempat mereka. Walaupun pada permulaannya, hadirin yang hadir tidak berapa ramai, mungkin disebabkan musim pilihanraya di Bukit Gantang, namun akhirnya makin ramai yang hadir.

Menurut Pengerusi Majlis iaitu PJ Mohd Yusfee Yusof, bermula hari ini, meeting mingguan seluruh Malaysia akan bermula tepat jam 9.00 malam dan berhenti tepat jam 10.30 malam. Ini adalah untuk mengelakkan ceramah berlarutan hingga tengah malam dan menyukarkan para hadirin yang terpaksa balik jauh.

Pada ceramah PJS Pn Syarifah Sulaiman pada malam ini, adalah mengenai produk yang sangat berkhasiat, iaitu ROSELLE. Juga diselitkan oleh PJS Pn Syarifah Sulaiman penerangan SARAF TAPAK TANGAN yang berkaitan dengan kolesterol, batu hempadu dan resdung.

Di antara pemimpin - pemimpin KPPU yang hadir ialah :

1. PJ Mohd Yusfee Yusof
2. PJ Mohd Irwan Azahari Tahir
3. PJ Mohd Shahril Tahir
4. PJE Haridah Khanun
5. PJ Hindon Abdul Aziz
6. PJ Sazali Salihuddin
7. Siti Nafsiah Sakor
8. Mohd Firdaus Wahi
9. Husna Nabilah Wahi
10. Imillia Abdul Malik

GAMBAR - GAMBAR :

PJS Pn Syarifah Sulaiman sedang menyampaikan ceramah

Para hadirin yang hadir mendengar ceramah

Staff HPA Cawangan Taiping, Yati dan Aji bersama PJ Mohd Irwan sedang menyediakan minuman KOPI RADIX untuk para hadirin.

No comments:

Post a Comment